قوانین شعر انجمن
  • 1. از ارسال آثار دیگران(سرقت ادبی) خودداری نمایید!
  • 2. لطفا در هر روز برای هر تالار تنها یک اثر ارسال نمایید تا آثارتان بهتر دیده شوند.
  • 3. در بحثها و نقدهای انجمن شرکت کرده و نظر خود را درمورد آثار بقیه کاربران اعلام نمایید
  • 4. از انتشار اشعار سیاسی، خارج از شئونات و متعصبانه خودداری نمایید.

زمان جاری : یکشنبه 03 تیر 1403 - 5:18 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 86
نویسنده پیام
kamrani آفلاین

کاربر انجمن
ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /4 /1398


گرمای تابستان را خنک کنیم




خرید کولرگازی از بانه چرا و چگونه ؟

کولر گازی سبک جدیدی از کولرهای خنک کننده هستند که علاوه بر کارایی ساده تر سبب مدرن تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل شما نیز می شود.

شما با یک شناخت کلی از این محصول و با یک محاسبه سرانگشتی می توانید متفاوت تر از همیشه دست به انتخاب بزنید.

برای این منظور در ابتدا نیاز است با انواع کولر گازی آشنا شوید.

کولر گازی در ایران بیش از چند نمونه با کارایی متفاوت دارد که عبارت است از


  • کولر گازی اسپلیت کنجی

  • کولر گازی اسپیلت چند پنل

  • کولر گازی پنجره ای

  • کولر گازی اسپلیت تک پنل

  • کولر گازی پرتابل

  • کولر گازی ایستاده

  • کولر گازی اسپیلت کانالی

  • کولر گازی اسپیلت کنسولی، سقفی زمینی




این موارد نمونه های از کولر گازی هستند که شما قابلیت تهیه آن را دارید.

شما بر اساس تعداد پنجره های که در منزل دارید و یا متراژ محل مورد نظر می توانید کولری متناسب را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در کنار مدل های کولر گازی و مساحتی که قصد تهیه کولر برای آن فضا را دارید باید با اطلاعاتی نیز در این راستا آشنایی پیدا کنید.

مسائلی از قبیل نوع کمپرسور کولر گاز که شامل سیلندر پیستونی مخصوص هوای معتدل و روتاری مخصوص هوای استوائی است و مورادی از این دست که یکی از مهم ترین مسائل فنی در زمان انتخاب کولر گازی محسوب می شود.




اطلاعاتی در راستای خرید کولر گازی

کولر گازی را به شما توصیه می کنیم متناسب با فضای منزل خود انتخاب کنید.

 

کولرها بر اساس یک طبقه بندی کلی از ۱۲۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۴۰۰ BUT در اختیار شما قرار داده می شوند.

هر چقدر این عدد بزرگ تر باشد قدرت سرمایشی آن نیز بالاتر می رود، زیرا توان آن بالاتر است.

به همین خاطر شما باید متناسب با محیط، کولر گازی با قدرت مناسب را تهیه کنید.

بر فرض برای یک اتاق خواب کوچک اگر کولر گازی قوی استفاده شود باید همیشه روی دور کم باشد یا اینکه آن را خاموش کنیدف زیرا سرمای آن برای شما لذت بخش نخواهد بود.

در کنار این مهم این سری از کولرها هزینه برق مصرفی بیشتری را به خود اختصاص داده اند به همین خاطر اگر متناسب با محیط به درستی انتخاب نشوند بار هزینه مصرفی شما نیز بیشتر از حد معمول تخمین زده می شود.

شما می توانید ابعاد اتاق خود را با فروشندگان کولر گازی در میان بگذارید و پس از یک مشاوره اصولی و صحیح دست به انتخاب بزنید.

این فرایند به سادگی در بانه کالا توسط کادری متخصص و مجرب برای شما به انجام می رسد و به راحتی می توانید ایده ال ترین انتخاب را مهمان خانه های خود کنید.




باید و نبایدهای که برای خرید کولر باید دانست؟

کولر گازی ها عموماً با یک شکل و اندازه استاندارد تهیه و تولید می شوند و تفاوت چندانی در شکل ظاهری آن مشاهده نمی شود.

به همین خاطر شما قبل از خرید باید مسائلی را که مرتبط با کارایی و عملکرد بهتر این دستگاه در منزل شما باید دنبال شود را مد نظر قرار دهید.

برای اینکه منحصر به فرد ترین کولر گازی را از آن خود کنید کافی است تلفن خود را بردارید و با مشاوران بانه کالا ارتباط بگیرید سپس مساحت و متراژ محل نصب کولر گازی، تعداد پنجره های تعبیه شده در محل کار یا منزل، ساعات استفاده از کولر گازی، تعداد افرادی که در آن محیط به کولر نیازمند هستند را اطلاع دهید.

کارشناسان پس از یک بررسی کلی به شما خواهند گفت که چه کولر و با چه توان قدرتی برای این محیط ایده ال ترین انتخاب است.

در زمان نصب باید از یک فرد متخصص و حرفه ای در این راستا کمک بخواهید تا فرایند نصب در طی گذر زمان سبب آسیب رسیدن به کولر شما نشود.

استفاده از مواد ضد زنگ یکی دیگر از مزیت های است که در زمان تولید و ساخت کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین خاطر سبب بالا رفتن عمر دستگاه و تبادل سریع سرما و کاهش راندمان و مصرف انرژی می شود.

برخی از اسپلیت ها علاوه بر قابلیت سرمایشی گرمایشی زا نیز هستند به همین خاطر از یک شیر برقی و یک المنت اضافه نیز بهره برده اند.


دسته بندی کولرهای گازی بر اساس نوع آب و هوا

اگر آب و هوای ایران را در یک دسته بندی کلی مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به آب و هوای گرم و خشک، گرم و مرطوب و معتدل و مرطوب اشاره ای داشته باشیم.

برای آب و هوای گرم و خشک و اماکن مسکونی، اداری و تجاری برای هر متر مربع باید از کولر گازی از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بی تی یو استفاده شود.

آب و هوای گرم و مرطوب نیازمند استفاده کولری با توان ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ بی تی یو است.

کولر کناسب برای آب و هوای معتدل باید رقمی در حدود ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ بی تی یو را به خود اختصاص داده باشد.

مقدار تعین شده بی تی یو بر حسب رعایت استاندارهای مبحث ۱۹ ملی ساختمان تعین شده است.

عایق بندی پنجره های، عایق مناسب برای سقف و دیوار، رو به آفتاب بودن ساختمان و استفاده از اجاق گاز، یخچال و لامپ نیز در اثر سرمایش کولرهای گازی دخیل هستند.


برند خوب و پشتیبانی قوی برای خرید کولر گازی بانه

کولر گازی را به راحتی می توانید بر اساس اطلاعات ارائه شده در مقاله پیش رو به خانه خود دعوت کنید و شاهد متفاوت ترین و زیبا ترین ایده پردازی در دکوراسیون داخلی منزلتان باشید؛ اما آیا به این موضوع فکر کرده اید که کولر گازی را از کجا تهیه کنید که قیمت متناسبی داشته باشد و سبب پشیمان شدن شما از خریدتان نشود.

باید به شما بگویم برای این مهم بایستی به مرکز خرید بانه سری بزنید تا به راحتی بتوانید یک محصول با قیمت متناسب و کیفیت درجه یک را برای خود تهیه کنید.

از آنجایی که خرید از بانه و یا خرید از پایتخت امری زمان بر و خسته کننده است و هزینه حمل بار و رفت و آمد سبب آشفتگی خاطر شما می شود برای شما یک پیشنهاد سازنده داریم.

شما با مراجعه به بانه کالا به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای تنها با چند کلیک می توانید خرید از بانه را تجربه کنید.

کادر مجرب و حرفه ای این قابلیت را برای شما فراهم می کنند که ایده ال ترین انتخاب را به صورت کاملاً حرفه ای به خانه خود ببرید بدون اینکه دغدغه حمل و نقل بار و یا سفر به شهرهای دور افتاده در لیست خرید شما جای بگیرد.

خرید اگر به درستی صورت بگیرد درست شبیه به این موضوع است که شما صاحب یک خودرو لوکس با تمام آپشن های کاربردی آن شده اید.

به شما توصیه می کنیم با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بانه کالا منحصر به فرد ترین تجربه زندگی خود را به ثبت برسانید.



از این رو خرید کولر گازی از بانه با کیفیت و مناسب از یک برند با کیفیت برای همه اهمیت بسزایی دارد اما نمی‌توان از مسئله قیمت نیز گذشت.

این امر در اوضاعی که قیمت ارز در کشور ما نوسان زیادی داشته برای مردم در ابتدا قیمت و بعد برند اهمیت دارد که یک امر عادی در شرایط حاضر می‌باشد.

متاسفانه در کشور ما خرید از بانه را با یک دید منفی بر خود قبول داشته‌اند که این شهر کالایی که برای فروش ارائه می‌دهند قاچاق یا قلابی می‌باشد.
آیا شما نیز دوست دارید با قیمتی مناسب یک کالایی اورجینال و غیر قلابی را خریداری کنید؟

در بانه هم کالای غیر اصلی موجود است و هم کالای غیر اصل که حال بانه کالا در بین فروشندگان متعدد اقدام به اعلام کرده که به شما عزیزان کالای شرکتی از وارد کنندگان معتبر که مستقیما از شرکت‌های تولیداتی اصلی مانند لجنرال، ال جی، گری و دیگر شرکت ها اقدام به خرید و ارسال به فروشندگان معتبر می‌کنند که برایشان اهمیت دارد که مشتریان آنها نیز کالای اصلی را با اطمینان خریداری کنند.

یکی از دلایلی که مشخص می‌کند در شرکت بانه کالا به شما کالای اصلی ارائه می‌شود ضمانتنامه شرکتی می‌باشد و دقیقا کالایی که شما انتخاب می‌کنید را به شما ارائه می‌دهد.

کولر گازی اصلی از مشخصه‌هایی که دارند از اصلی ترین آنها کیفیت خنک کنندگی و سر و صدایی می‌باشد که از فعالیت کولر گازی حاصل می‌شود.

یکی دیگر از این موارد این است که شما باید از فروشنده ضمانت خرید دریافت کنید تا شما با اطمینان از فروشگاه یا شرکت ارائه دهنده خریدی موفق داشته باشید.

اگر شما همچنان سوال در مورد خرید کولر گازی اصل از بانه را دارید بهتر است با متخصصین ما با شماره های زیر برای دریافت قیمت کولر گازی در ارتباط باشید.

۰۹۱۸-۰۱۳۱۳۵۳

۰۹۱۸-۵۱۹۹۰۶۵

۰۹۱۸-۴۵۲۳۴۶۲

 

منبع : بانه کالا











جمعه 07 تیر 1398 - 10:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeid24 آفلاین


کاربر انجمن
ارسال‌ها : 1
عضویت: 9 /4 /1398


پاسخ : 1 RE گرمای تابستان را خنک کنیم
لوله بازکنی یکی از خدماتی است که امروزه شرکت های زیادی در تهران و دیگر شهرها آن را انجام می دهند؟ اما آیا می دانید چه شرکت هایی بهترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را ارائه می دهند تا شما آنها را انتخاب کنید؟


شرکت هایی که بهترین خدمات را ارائه می دهند معمولا زیر نظر اتحادیه بصورت قانونی قعالیت می کنند. این شرکت ها تمامی تعرفه های خود را برای باز کردن لوله فاضلاب و همچنین خالی کردن چاه فاضلاب براساس تعرفه مصوب اتحادیه در نظر می گیرند. به همین دلیل قیمت لوله بازکنی ارزان تر از سایر مکان هاست.


شما باید برای باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه، رفع گرفتگی توالت، لوله بازکنی انواع لوله های فاضلاب و همچنین تخلیه چاه از این شرکت ها استفاده نمایید.


یکی از این شرکت ها شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه سرویس لوله می باشد که خدمات بسیار زیادی را بصورت قانونی، شبانه روزی، فوری و تضمینی ارائه می دهد.


این شرکت بیش از 13 سال سابقه در رفع گرفتگی لوله های فاضلابی و همچنین تخلیه چاه، رفع بوی بد فاضلاب، درآوردن اشیا از توالت و غیره دارد.


شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست اعزام سرویسکار لوله بازکن در تهران با این شرکت از طریق آدرس اینترنتی  ارتباط برقرار نمایید: https://serviceloole.ir

امضای کاربر : لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، تعمیر توالت فرنگی
یکشنبه 09 تیر 1398 - 17:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | گرمای تابستان را خنک کنیم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS